Obecnie mamy do czynienia z odcinaniem dzieci w wieku przedszkolnym i nie tylko od natury, a to przynosi jedynie negatywne skutki. Tzw. system oceniania nie wpływa dobrze na rozwój dzieci, ponieważ zaburza to poczucie własnej wartości. Prace naukowe, które są pisane przez studentów zazwyczaj nie przydają się do niczego, trafiają jedynie na kolejne półki i kończą jako archiwum. Technologia wykorzystywana w edukacji nie jest dobrym wyborem, ponieważ prowadzi do przykrych konsekwencji.
W jaki sposób możemy temu zapobiec?
- Kontakt z naturą– dzieci w przedszkolach powinny mieć kontakt z naturą, ponieważ dzięki temu nauczą się różnych zdolności, wartości, nie muszą uczyć się tego z książek, taka nauka jest bardziej wartościowa. (Więcej informacji na stronach www.przedszkola.zycia.pl , www.szkoły.zycia.pl , www.edukacja.zycia.pl )
- Określenie typu energetycznego u dziecka– Tzw. Smart Human Design jest to wiedza należąca do nowej ery która w logiczny sposób opisuje strukturę energetyczną danego człowieka zapisaną w jego DNA. Dzięki temu możemy świadomie podejmować decyzje, dowiedzieć się kim jesteśmy, wyeliminować opór i frustracje ze swojego życia i nie tylko. (Więcej informacji na stronie www.dna.zycia.pl)
- Badania komplementarne– dzięki temu student napisze pracę naukową w 2 miesiące, gdzie sam musiałby poświęcić na to rok. Dodatkowo ta praca naukowa przyda się do badań, czyli starania studenta nie pójdą na marne i jego praca nie zostanie odłożona na stos innych. (Więcej informacji na stronie www.uczelnie.zycia.pl )
- Rezygnacja z tzw. systemu oceniania w szkołach– wyrabia w dziecku zależność od opinii innych zamiast poczucia własnej wartości. Skutkuje to zamykaniem człowieka na to kim jest, a otwiera na to co chce z niego uczynić system. (Więcej informacji na stronach www.przedszkola.zycia.pl , www.szkoły.zycia.pl , www.edukacja.zycia.pl )
- Odcięcie dzieci od technologii– jest ona wykorzystywana do nauki, jednak niesie za sobą sporo negatywnych skutków i prowadzić do problemów neurologicznych. Dziecko, które ma kontakt z technologią, która zmienia strukturę szyszynki, zmienia intuicyjność na logikę i wymusza kolejne działania, poprzez sterowanie przekazem jest bardziej narażone na problemu neurologiczne, a co za tym idzie różne groźne choroby (np. schizofrenia).