Wśród zaobserwowanych patologii edukacyjnych można wyróżnić:
- Uczenie dzieci sfałszowanej mowy, zwanej w tzw. edukacji językiem polskim, który różni się od mowy rdzennej wprowadzonymi dualizmami, przeinaczeniami, utrudnieniami gramatyczymi (gra ma i tyka?) i ich inwazyjną w umysły interpretacją, zupełną zmianą znaczenia słów, które oznaczają inne niż słyszalne, wyuczeniami mowy zależnej, uniemożliwiającej pojmowanie rzeczywistości w sposób wystarczający do dokonywania czynności życiowych człowieka.
- Uczenie dzieci sfałszowanych danych historycznych, z nastawieniem na nieistniejące daty, znaczniki przyjętego sztucznie czasu pod rynki korporacyjnych grup przestępczych po tzw. drugiej wojnie światowej, w tym wyuczanie fikcji tożsamości o przodkach, bez uwzględnienia prawdziwych i potwierdzonych prawedą danych tzw. cywilizacji, która zakorzeniona jest w pokoleniowej wiedzy wszystkich krajów tzw. świata, datowanych w tzw. Polsce na około 11 tysięcy lat, zmieniającej zupełnie postrzeganie roli każdego Polacha (Polaka) w losach Ziemi.
- Stosowanie zabiegów medycznych zakazanych (w tym eksperymentów tj. zastrzyki inwazyjne zwane zastrzykami, a także fluoryzacji, będącej odpadem poprzemysłowym, przyjętym przez grupy przestępcze jako suplement, w celach utylizacyjnych stosowanych na człowieku w celu otrucia i otumanienia istot żywych w celu łatwiejszej manipulacji społeczeństwem).
- Kształcenie fikcji teorii naukowych m.in. tzw. fizyki, tzw. matematyki, tzw. biologii, tzw. informatyki, tzw. chemii, a także pochodnych temu i łączonych przed-miotów, jako zlecenie do rynku stosowanych na ludziach eksperymantów szerokopojmowanej wiary w technologiczne i biotechnologiczne rozwiązania oparte o fikcje na potrzeby koncernów, w tym powiązanych z tzw. handlem bronią, tzw. działalności wojennej, tzw. pracy niewolniczej, tzw. uzależnieniami kinematografii.
- Wyuczanie tzw. studentów fikcji prawa, manipulacji społeczeństwem (m.in. stosowanie kierunków tj. „inżynieria społeczna”, które dotyczą stosowania i kontynuacji polityki niewolnictwa, przy współpracy z korporacyjnymi grupami przestępczymi o charakterze biznesowym, w tym także stosowaniu na ludzkości bezprawnych narzędzi sztucznej inteligencji, które w połączeniu z tzw. technologią, ograniczają zdolności poznawcze, z koniecznością późniejszej, długotrwałej w skutkach rehabilitacji.
- Stosowanie nielegalnych prawem umów z nauczycielami, w tym bezprawnej certyfikacji na poziomie kursów, kształcenia wyższego oraz finansowania prac badawczych i lobbystycznej działalności przestępczej na zlecenie tzw. organów państwowych powiązanych z grupami przestępczymi tzw. Poland Republic of oraz WHO, w tym tzw. Unii Europejskiej jako bezprawnie działającego tworu o charakterze terrorystycznym, pod przykrywką dyrektyw i funduszy europejskich, z nastawieniem na manipulację finansowo-prawną społeczeństwa w Europie, wśród najechanych wojnami i podziałami ludności rdzennej, ukrywanej, więc bezprawnie utrzymywanej w nieświadomości tzw. narodów państwowych, czyli sztucznie wytworzonych bytów tzw. rządów, w tym narzucanie dzieciom i młodzieży utworów propagujących nienawiść, wojnę, przemoc seksualną, poczucia niepewności oraz przekonania na tle rasowym, wyuczeń patologii systemu oceniania i kontroli, upośledzaniu świadomościowym, zamiast koniecznej w dzisiejszych czasach wolności w wyrażaniu się oraz kierowaniu swoją uważnością ku miłości i człowieczeństwu, a także rodzinie, bez narzutów patologii stosowania jej ról, w tym handlu ludźmi w zakresie systemowo-religijnym.
Fragment Precedensu Narodu dotyczącego ustanowienia Wolnej Edukacji złożony w Opolu 26 maja 2023. Całość dostępna na stronie kancelarie.narodu.pl